Vacature voor een ICT medewerker
Functieomschrijving
Als ICT-support medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze collega’s en productie met betrekking tot ICT gerelateerde vragen of problemen.
Je registreert meldingen en problemen in de ITSM-tool, lost zelfstandig problemen op of escaleert waar nodig richting ICT-collega’s en/of externe partners.
Je bent verantwoordelijk voor de installatie en onderhoud van onze assets (pc’s, laptops, tablets, smartphones, printers, etc..) en registreert deze in onze asset management en monitoring tools.
Je zorgt voor een vlotte on- en off boarding van collega’s.
Je werkt mee aan ICT-projecten.
Profiel
- Je volgde een ICT-opleiding of je hebt al een eerste werkervaring in een vergelijkbare functie (bij voorkeur).
- Je hebt kennis van Windows OS, Active directory, Office 365 (Exchange online, Teams), Veeam back-up en monitoring.
- Ervaring met SAP B1, 3CX, MS SQL, MS Visual Studio is een pluspunt.
- Je bent probleemoplossend, flexibel, leergierig en haalt voldoening uit het verder helpen van collega’s met hun ICT-problemen.
- Je kan je boodschap op een duidelijk manier overbrengen, ook aan collega’s die niet vertrouwd zijn met het ICT-vakjargon.
Job gerelateerde competenties
- Logisch en structureel storing zoeken.
- Opzetten van efficiëntere processen voor repetitieve taken.
- Correctief en preventief probleemoplossend denken.
Persoonsgebonden competenties
- Samenwerken
- Resultaatgerichtheid
- Klantgerichtheid
- Stressbestendigheid
- Zelfstandigheid
Aanbod
- Je komt terecht in een groeiende en familiale werkomgeving
- Versterk uw competenties en ervaring door onze diversiteit aan technologieën en toekomstige projecten.
- Je rapporteert rechtstreeks aan de ICT-Manager
- Competitieve verloning op basis van ervaring.